Ga naar de inhoud
  • Home
  • Toekomstplan
  • Initiatieven
    • Dorp voor betekenisvol leven
    • Campus voor integrale gezondheid
    • Boerderij voor regeneratieve landbouw
    • De Hangar voor een gezonde wereld
  • Samen met jou?
    • Agenda en verslagen
  • Contact

Heb je vragen over je bestelling?

Hoe kan ik tickets bestellen?

Voor alle concerten kun je tickets bestellen via onze website. Al je bestellingen worden verzameld in het winkelmandje. Bij de bestelling en betaling werken we samen met Stager. Je hoeft hiervoor geen account in Stager aan te maken, maar het kan wel.

Als je wel een account aanmaakt, krijg je de tickets in je mailbox, kun je online je tickets bekijken, opnieuw downloaden en ze delen met anderen. Als je geen account aanmaakt, kun je doorgaan als 'gast'. Je ontvangt je tickets in je mailbox en kunt via die mail op een later moment een account aanmaken. Dat hoeft echter niet.

Waar vind ik de bestelde tickets?

Na je bestelling worden de tickets automatisch naar het e-mail adres gestuurd dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Het kan enige minuten duren voordat je de mail ontvangt, afhankelijk van hoe vaak je mailprogramma nieuwe mails ophaalt. Ook is het mogelijk dat de mail in je spambox terecht is gekomen.

Je kunt je tickets ook bekijken, opnieuw downloaden en delen via je Stager-account. Log in via deze link met je e-mailadres en je wachtwoord.

Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op via info@cellowerckenzutphen.nl.

Waarom wordt tijdens het bestellen om mijn postcode gevraagd?

We zijn er zeer mee geholpen om te weten waar onze gasten vandaan komen. Dank voor het delen!

Kan ik voor meerdere concerten tegelijkertijd tickets kopen?

Ja, dat is dat mogelijk. Je kunt voor meerdere concerten tegelijkertijd tickets bestellen. Je tickets worden verzameld in het winkelwagentje op onze site. De servicekosten worden overigens berekend per ticket, zodat het niet uitmaakt of je al je tickets in één keer besteld of dit verspreid over meerdere momenten.

Wat houden 'servicekosten' in?

Voor de bestelling en verkoop van de tickets werken we in de meeste gevallen samen met Stager. Voor het gebruik van deze service brengt Stager ons kosten in rekening - dit zijn de servicekosten. We brengen deze apart in beeld, zodat je weet hoe de ticketprijs is opgebouwd.

Deze kosten worden per ticket gerekend, dus niet per bestelling. Het maakt daarom in prijs geen verschil of je veel of weinig kaarten per keer besteld.

Een enkele keer werken we samen met een andere ticketorganisatie, bijvoorbeeld als we concerten in de Hanzehof organiseren. In dat geval kunnen de servicekosten afwijken van wat we normaalgesproken in rekening brengen.

Nemen jullie ook tickets terug?

We nemen helaas geen tickets terug.

Moet ik de tickets printen?

Nee, dat hoeft niet. Tickets kunnen ook vanaf een smartphone gescand worden. Zorg bij de toegangscontrole dat je het ticket paraat hebt.

Zijn de tickets geplaceerd?

De concerten die we in Theater Hanzehof organiseren, zijn geplaceerd, Alle overige concerten niet.

Het lukt me niet om de tickets online te kopen, is er een andere manier?

Nee, we hebben helaas geen kassa of ticketbalie. Wellicht kan iemand je helpen bij de bestelling en de tickets voor je uitprinten?

  • Home
  • Toekomstplan
  • Initiatieven
    • Dorp voor betekenisvol leven
    • Campus voor integrale gezondheid
    • Boerderij voor regeneratieve landbouw
    • De Hangar voor een gezonde wereld
  • Samen met jou?
    • Agenda en verslagen
  • Contact

Het Dagelijks Bestaan, Zutphen

/ Dorp voor betekenisvol leven, Inspiratie, inspiratie - betekenisvol leven / Door admin

Hier wonen verschillende groepen jongeren tussen de 14 en 27 jaar in één gemeenschap. Behalve dagprogramma’s en beschermd wonen is er in de woongemeenschap ook plek voor vrijwilligers, stagiaires en andere bewoners.

Bekijk de website →

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven van alle activiteiten en concerten van CelloWercken? Meld je dan hier aan en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief.

NAAM
EMAILADRES
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.
Waar vind je ons

Loosdrechtse Bos 19
1213 RH Hilversum

Contact

contact@natuurlandgoedzonnestraal.nl
035 – 538 54 00

Blijf op de hoogte

We houden graag zoveel mogelijk mensen op de hoogte. Laat je je mailadres achter? Dan sturen we je onze toekomstige nieuwsbrief.

Bezoek ons op social media

Copyright © 2025 Natuurlandgoed Zonnestraal